Crisis Management in a post covid-19 era
June 2020
Η πανδημία του κορονοϊού άλλαξε ριζικά τη νοοτροπία του καταναλωτή αλλά και την λειτουργία των επιχειρήσεων οδηγώντας τες στον ψηφιακό μετασχηματισμό, αφού πλέον οι περισσότερες αγορές & πληρωμές γίνονται διαδικτυακά.
Συγκεκριμένα αυξήθηκαν:
- Η ηλεκτρονική διαφήμιση μέσω Facebook, Instagram, Tik Tok, YouTube, Google, sites, blogs κ.α..
- Οι ηλεκτρονικές πωλήσεις μέσω e shops.
- Η προώθηση προϊόντων στο instagram μέσω influencers.
- Οι live συνεντεύξεις μέσω instagram, facebook & Podcast.
- Τα webinars μέσω Zoom ή Skype.
- Η επικοινωνία των εταιριών με τον καταναλωτή μέσω e-mail marketing (Newsletters), καθώς είναι άμεσο, οικονομικό, στοχευμένο & αποτελεσματικό.