Crisis Management in a post covid-19 era

June 2020

Crisis Management in a post covid-19 era

Η πανδημία του κορονοϊού άλλαξε ριζικά τη νοοτροπία του καταναλωτή αλλά και την λειτουργία των επιχειρήσεων οδηγώντας τες στον ψηφιακό μετασχηματισμό, αφού πλέον οι περισσότερες αγορές & πληρωμές γίνονται διαδικτυακά.

Συγκεκριμένα αυξήθηκαν:

  • Η ηλεκτρονική διαφήμιση μέσω Facebook, Instagram, Tik Tok, YouTube, Google, sites, blogs κ.α..
  • Οι ηλεκτρονικές πωλήσεις μέσω e shops.
  • Η προώθηση προϊόντων στο instagram μέσω influencers.
  • Οι live συνεντεύξεις μέσω instagram, facebook & Podcast.
  • Τα webinars μέσω Zoom ή Skype.
  • Η επικοινωνία των εταιριών με τον καταναλωτή μέσω e-mail marketing (Newsletters), καθώς είναι άμεσο, οικονομικό, στοχευμένο & αποτελεσματικό.